Tuesday 1 January 2013

hawaiian pizza

selamat tahun baru 2013 buat semua.. dikesempatan ini,saya nak ucapkan terima kasih byk kepada kawan2 yg selalu berkunjung ke sini.. 


walaupun saya baru dlm dunia blogging dan ini bukannya blog milik blogger yg top.. malatop.. famous.. hehe.. saya menghargai sgt kesudian kawan2 semua meluangkan masa berkungjung kesini ya.. thank you all .. ^_^


sempena tahun baru ni ,saya buat hawaiian pizza je utk bawa ke rumah mak & makan bersama family.. kami adik beradik pakat2 utk masak menu yg berlainan.. so,senang lah keje kan.. hehe..


sebelum ni saya pernah kongsikannya di sini.. untuk kali ni saya buat resepi yang sama cuma saya tambahkan nenas dlm tin & rempah oregano.. bahan2 lain semua sama.. okeylah.. untuk yang berminat boleh ambil resepi kat link tu ya.. tq..


maaflah ye.. nak cepat sebenarnya.. xde masa nak taip panjang2.. hehe..  xpe,nanti ada masa saya akan update semula entri ni dgn resepi yg lengkap ye..


selamat tahun baru 2013..



2 comments:

Mori Said said...

Salam kenal amy dan salam tahun baru... mori baru teringin nk buat pizaa.. bole la mori ikut resepi ni yer..

Unknown said...

salam kenal juga mori..